Atleetvõimlemine on spordiala igaühele, kes soovib olla terve, tugev ja töövõimeline. Vastupidiselt osade arvamusele on jõutreening tehniliselt ja korrektselt teostatuna üks OHUTUMAID ja RISKIVABAMAID sporte. Muidugi peab siinkohal silmas pidama, et ei toimuks ületreening.Ületreeningu seisundis sportlased on vigastustele ja haigustele vastuvõtlikumad.Liigne stress kehale põhjustab vigastusi liigeste kõhrkudedele.Seepärast treenige, aga toituge adekvaatselt ja andke endale taastumisaega.

  • SUURENDAB LIHASJÕUDU
  • TÕSTAB LIHASE VASTUPIDAVUST
  • ON ÜKS PAREMAID VIISE KEHA FORMEERIMISEKS
  • SUURENDAB LUUDE JA SIDEMETE VASTUPIDAVUST , KÕHRKUDEDE PAKSUST JA KAPILLAARIDE ARVU LIHASES.
  • PARANDAB TERVIST JA KEHALIST SEISUNDIT
  • TÕSTAB RESULATIIVSUST SPORDIS
  • SUURENDAB PAINDUVUST
  • SUURENDAB VÕIMSUST JA KIIRUST
  • AITAB IGAPÄEVASES ELUS VÄHENDADA STRESSI JA PINGET
  • SOODUSTAB ENDAST POSITIIVSE ARVAMUSE FORMEERIMIST
  • JUURUTAB DISTSIPLINEERITUST JA TUGEVDAB MOTIVATSIOONI, MIS KANDUB ÜLE KA TEISTESSE ELUSFÄÄRIDESSE
  • AITAB KONTROLLIDA KEHAKAALU JA VÄHENDAB RASVKOE HULKA
  • TUGEVDAB SÜDANT, INTENSIIVISTAB AINEVAHETUST JA NORMALISEERIB VERERÕHKU
  • PARANDAB ELU KVALITEETI
  • AITAB VÄLTIDA HAIGUSI, MIS ON SEOTUD KALTSIUMI VÄLJAVIIMISEGA LUUDEST EAKATEL INIMESTEL, SELLEKS ÜHEKS PÕHJUSEKS ON KEHALINE TEGEVUSETUS
  • SUURENDAB VERE HEMOGLOBIINI JA PUNALIBLEDE HULKA
  • ON KASULIKUKS AKTIIVSEKS TEGEVUSEKS IGAS VANUSES INIMESTELE
  • ON HEAKS TAASTUSVORMIKS PÄRAST LIHASTE JA LIIGESTE TRAUMASID, SOBIB KA FÜÜSILISTE PUUETEGA INIMESTELE
  • VÄHENDAB ORGANISMI KOLESTOROOLISISALDUST

Eeskirjad jõusaali kasutamisel